Monday 13 October 2008

God *bliss you!



Υ.Γ...περάσαμε υπέροχα!

3 comments:

nosyparker said...

Το φαγητό δε βλέπω :-D

musica said...

Bliss Sunday Bruntch Party...μετάφραση: Ονειρεμένο Κυριακάτικο Πρωινό Στο Bliss

Άντε τώρα να γράψω όλα όσα έχουν πλημμυρίσει την καρδιά και το μυαλό μου. Δεν περιγράφονται αγαπητέ αναγνώστη. Όλα τα όμορφα απλώς τα ζούμε κι ύστερα τα φυλάμε μαζί με τους άλλους πολύτιμους θησαυρούς στην καρδιά μας, που κατά καιρούς μας έχουν μαγέψει.

Το Bliss λοιπόν χαίρομαι που υπάρχει στην ζωή μου, ή αν θέλεις καλύτερα, που ήρθε στην ζωή μου. Με την αισθητική του, την απλότητά του, την ζεστασιά του, είναι μια γωνιά τούτου του κόσμου που θα ήθελες να γίνει ο κόσμος όλος. Υπερβολές, θα μου πείς. Ε τότε δεν έχεις πάει ακόμη, θα σου απαντήσω εγώ.

Από τα ζεστά κρουασάν μέχρι το ριζότο και από τους καφέδες μέχρι το gine στο διάφανο μπουκάλι, δεν χορταίνεις να κάνεις γευστικά και αισθητικά ταξίδια. Δεν χορταίνεις να χαμογελάς, δεν χορταίνεις να χαίρεσαι. Που τα κορίτσια έχουν φτιάξει ένα υπέροχο cafe-bar κι έχουν προσέξει και την παραμικρή λεπτομέρεια. Που θα γουστάρεις μουσική. Που όλα είναι καλόγουστα και εξαιρετικά. Που όλα είναι μοναδικά. Που όλα στην τελική είναι Bliss!!!

Unknown said...

musica με κάλυψες απόλυτα..
πέρασα υπέροχα.τα υπόλοιπα τα φυλάω για μένα...για σένα..για τον καθένα που θα το ξαναζήσει αυτό το ωραίο..παρτάκι-συγκέντρωση και όχι μόνο!
μουσική,γέλια,γέλια,γέλια,επικοινωνία,αστειάκια,περαστικοί,ποτάκια,μαμ(σπιτικό!)τρελοί και ωραίοι,αλλοπαρμένοι(για μένα το λέω)...(στοπ)να πάω για ύπνο..αλλιώς θα γράφω...εις άπειρον!